براساس آخرین آمار از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، طی یک شبانه روز گذشته، ۴ مورد مرگ و ۶۷ مورد بستری به دلیل بیماری کرونا در فارس ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 18 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین، با انجام ۲ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۲۲۹ تست تشخیصی مولکولی و سریع، ۶۲۶ هزار و ۸۵ بیمار مثبت مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌اند.

براساس این گزارش، با بستری ۶۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۶۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هشت هزار و ۲۶ نفر رسید.

گزارش آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس، همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۶ هزار و ۴۶۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۴۲ هزار و ۴۲۰ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲۶ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۱۰ هزار و ۱۴۴ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۵۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار